Er det nødvendigt at detoxe antibiotika, før man kan blive helt fri for candida? Kom med og hør mere om det! Onsdag 17. juni kl. 18:00 - 19:00 i Facebookgruppen 'Homøopatiens A-Z'
Min praksis kredser rigtigt meget omkring detox og vægttab (de to ting kan ikke skilles ad). Så det giver mening for mig, at afholde et møde om måneden, der omhandler detox.
Vi forveksler meget de ubehagelige dræningssymptomer, vi kalder candida, som kernen af et problem. For mig, er candida/dræning blot en advarselslampe, der informerer noget dybere der skal detoxes. Og er du blevet behandlet med antibiotika, og er candida opstået første gang, efter du har modtaget antibiotika - ja, så mener jeg, at det giver mening at detoxe antibiotika til at starte med. Og nej, det betyder ikke noget, at du kun har gået ganske lidt. Men jo, det er en skærpet omstændighed, hvis du fik antibiotika intravenøst.
Vi snakker om det denne aften.
Alle oplæg efterfølges af Q&A og uformel hyggesnak.
Oplægget afholdes på Zoom og i min Facebook-gruppe ‘Homøopatiens A-Z’.
Hvis du tilmelder dig på Zoom, så modtager du automatisk notifikationer om mødet. Tilmeld dig her: https://mettemitchell.as.me/?appointmentType=94263763
Hvis du vil se med i Facebookgruppen, så skal du huske at man skal være medlem for at kunne se med. Gruppen kan findes her: https://www.facebook.com/groups/homaeopatiensaz/
Optagelserne kan ses i 48 timer efter mødet inde i gruppen. Optagelserne tages derefter ned, og ligges ind i HomøopatiKlubben - læs mere her: https://www.frekvensen.dk/se-alle-kurser-til-hjemmebrug
Jeg håber vi ses